יפו היא עיר קסומה שמציעה אווירה מיוחדת במינה לכל מבקר או מטייל. לא צריך להיות תייר שמגיע מחו"ל על מנת ליהנות מהקסם שאופף את הרחובות והסמטאות הצרות, את הנמל המשקיף אל הים ואת המסעדות ובתי קפה וזה בדיוק מה שמציע סיור טעימות ביפו. אין ספק שכייף יותר להכיר את יפו גם דרך חוש הטעם והריח. האזור שהכי התפתח והשתנה ביפו, הוא איזור שוק הפשפשים. בעבר היו כאן בעיקר חנויות יד שנייה, גרוטאות ומציאות אולם בשנים האחרונות נפתחו בכוכים ובסמטאות עשרות חנויות עיצוב, בתי קפה מסעדנות ומעדניות. המקומות החדשים שנפתחו משתלבים עם המקומות הותיקים והאזור הפך לאחד המתחמים המגניבים והכיפיים בעיר. בלילה השוק משנה את פניו, אורות קטנים נדלקים בסמטאות הצרות, פאבים נפתחים, ולהקות מוזיקה מנגנות ברחוב.

למידע נוסף לחצו כאן

בסיור ביפו ניתן ללמוד על ארבעת אלפי השנים שבהם היא קיימת, על התקופות והממלכות השונות שהיו בה. העיר היפה שבתיה עשויים מאבני כורכר היא השכבה האחרונה של ההיסטוריה מ500 השנה האחרונות. אך במקומות מסוימים ניתן לרדת מתחת לאדמה ולראות שכבות נוספות לאורך 4000 שנות ההיסטוריה שלה. בעיר שפע של אתרים היסטוריים בהם ניתן לבקר: שער של ארמון מתקופת רעמסס השני, תותחים מתקופת נפוליאון, חמאם תורכי, בית שמעון הבורסקאי וכנסיות שונות ועוד..

סיור טעימות ביפו משלב היסטוריה וקולונריה לחוויה מעולה ולכן טוב לדעת שלצד מסעדות הדגים ופירות ים שבנמל והחומוסיות המצויינות נפתחו בשוק הפשפשים מגוון גדול של מסעדות, ומעדניות בוטיק קטנות שמהם ניתן להרכיב מנות מכל הקשת הקולינרית – ממנות גורמה ייחודיות ומעניינות ועד למנות פשוטות ועממיות יותר.

למי מתאים סיור טעימות?

כל מי שאוהב היסטוריה, סיפורים מרתקים ולהכיר מקומות חדשים אבל גם אוהב להנות ממגוון של מטעימים חמים היישר מהתנור ומהמחבת, ולקנח במשהו מתוק ייהנה בסיור טעימות שכזה. תיירים רבים אשר מגיעים לבקר בישראל מוסיפים סיורי טעימות ביפו לרשימת האטרקציות שחשוב להם להספיק לפני שהחופשה שלהם תסתיים. גם ישראלים רבים המתגוררים בכל חלקי הארץ נוהגים להגיע לא אחת לסיור טעימות במתקיים ביפו על מנת להתנסות בסוגים שונים וייחודים של מאכלים וליהנות מהנוף והסיפורים המרתקים של העיר. מדובר בכמה שעות שאפשר ליהנות במהלכן בכל גיל ולכן הסיורים מתאימים לכל בני המשפחה.

רוצים לבקר בשוק הפשפשים מזווית קצת שונה ולחוות אותה בכל החושים? התרבוש היא הכתובת הנכונה. חברת הסיורים הזו המתמקדת בסיוריה בעיר תל אביב מורכבת מקבוצה של שחקנים ומדריכים, המוציאים את המשתתפים בסיור למגוון מקומות מרתקים בכל הימים והשעות. לסקירת כלל האפשרויות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 03-510-6076