סיורים מגוונים בעיר בתל אביב

תל אביב-יפו, "העיר העברית הראשונה" היא המרכז של האורבני של תל אביב רבתי הנחשב היום ככולל את האזור בין אשדוד לזיכרון יעקב. העיר היא מרכז הבילוי, העסקים, הכלכלה והתרבות של ישראל בכלל וזכתה למחמאות ופרסים רבים במדדים בינלאומיים שונים שהכתירו אותה כעיר עולם. ואכן אם בעבר תייר היה רואה בתל אביב רק תחנת מעבר לירושלים, ים המלח ואילת. היום התייר הממוצע מתכנן בילוי בעיר כחלק מביקורו בארץ. העיר מציעה לתייר חוף ים אטרקטיבי, שפע של חיי לילה, מסעדות וברים, אווירה קוסמופוליטית ומשוחררת ואדריכלות מעניינת.

למידע נוסף לחצו כאן

באמצעות סיור בתל אביב לתיירים ניתן יהיה להעשיר את החוויה ולהראות לתייר רבדים נוספים, פינות חמד ואתרים מעניינים שיספקו לו נקודת מבט הרבה יותר מרתקת ומעשירה.

מגוון של אתרים- תל אביב מציעה מגוון גדול ועשיר של אתרים שבהם אפשר לבקר. בהתאם לזאת סיורים בתל אביב לתיירים נערכים מדי יום בשכונת נווה צדק, בשוק הכרמל, בשוק הפשפשים, במתחם שרונה, בסמטאות יפו העתיקה ובנמל, באזור הבילויים בשדרות רוטשילד בפארקים ובמוזיאונים ובעוד אתרים ושכונות נוספות שדרכם ניתן להכיר לעומק את ההיסטוריה המרתקת של העיר.

סיורים לפי נושאים–  ניתן לסייר ולספר על תולדות איזור, שכונה או מתחם מסוים או לקיים סיור בעקבות נושא, החוצה לעיתים מספר שכונות ואזורים. לדוגמא: סיור בעקבות אומנות הרחוב והגרפיטי סיור אחר יעסוק בארכיטקטורה ובו נתמקד בבתים היפים של העיר, בסגנון האקלקטי ובסגנון הבאוהאוס או בסיור בעקבות אריק איינשטיין-  במקומות שמוזכרים בשיריו,סיור באזור ביתו בתל אביב והמקומות בהם נהג לבלות ולהצטלם לסרטיו..

סיורים קולינריים תל אביב ידועה במגוון המסעדות והשווקים שמציעים אף הם שפע קולינרי עשיר ומגוון טעימות שגם בא לידי ביטוי בסיורים בעיר. סיור טעימות בשוק הכרמל או בשוק לוינסקי, סיור בבתי קפה מיתולוגיים בעיר, בנמל ובשוק הפשפשים ועוד. את הסיורים ניתן לעשות באמצעות אופניים, קורקינט חשמל או ברגל.

מחפשים מתנה ייחודית לכל המשפחה? רוצים להפתיע את הבן זוג? אנחנו ב- תרבוש מציעים מגוון של סיורים ומסלולים בעיר שיעניקו לכם חוויה חושית ומענגת, חוויה שתעשיר כל אחד ותגרום לכם להכיר את העיר כמו שמעולם לא הכרתם. צרו קשר בטלפון 03-5106076 ונשמח לסייע בבחירה של מסלול מרתק בעיר שלעולם לא נחה.