נווה צדק היא שכונה בתל אביב שיש בה קסם מיוחד במינו. היא השכונה הוותיקה בעיר מחוץ ליפו, וקדמה לתל אביב. יש לה היסטוריה מרתקת, יופי מיוחד ואתרים מעניינים. בשיטוט בסמטאותיה ניתן לחוש באווירה קסומה של עולם עבר נשכח.

למידע נוסף לחצו כאן

השכונה, הנמצאת תחת חוק שימור מבנים ואתרים, מכילה המון בתים יפים ופינות חמד. סיור בנווה צדק כדאי לערוך עם מדריך שמכיר את השכונה לעומק ולחשוף בפני המטיילים את אופייה המיוחד, ההיסטוריה העשירה שלה וסיפורים מרתקים. בשטח קטן יחסית ניתן לראות המון אתרים ולשמוע שפע של מידע מסקרן. כל פינת רחוב כמעט קשורה לדמות מפורסמת מהווי השכונה: סופרים וסוחרים, משוררים ופועלים, יזמים ואנשי רוח. הערבוב הזה של עדות שונות: מרוקאים, תימנים ורוסים שהגיעו לכאן בתקופות שונות הוא מרתק, מרגש והרבה פעמים משעשע.

נווה צדק היא אחד המסלולים הפופולרים והמבוקשים ביותר ע"י ישראלים ותיירים. היא מקום נעים וכייפי להסתובב בו: ניתן לשבת באחד מבתי הקפה או לשוטט בגלריות ובחנויות הבוטיק הקטנות. סוזן דלל הוא מרכז פעיל ושוקק של מופעי מחול, תיאטרון ומוזיקה. רקדנים עושים כאן חזרות וניתן לראותם נחים ומתרגעים לאחר חזרה ברחבת סוזן דלל היפה, אפשר להגיע לגשר שלוש ולהביט לוואדי בה עברה הרכבת הראשונה בארץ. לאן שלא תלכו תגלו מקומות קטנים ויפים.

הדרך המוצלחת ביותר לטייל בנווה צדק

סיורים בנווה צדק הוא סיור מלא בכל טוב. מדריך מעולה יוכל לספר לכם הדרך בה הוקמה השכונה, סיפורי אהבה, מריבות בין משפחות, על החיים בתקופה העות'מאנית, על ראינוע עדן ועל מלחמת השפות. ידע מרתק רצוי שיועבר בדרך חווייתית וייחודית– כשמשתתפים בסיור כזה שמועבר על ידי שחקן שיש לו הומור וסיפורים משעשעים – גם לומדים וגם צוחקים. השילוב נכון של ידע והומור הוא חוויה מנצחת. ומספקת הנאה שלמה. הסיורים המוצעים בנווה צדק מתאימים לחברות וארגונים, לזוגות ומשפחות, ולכל הגילאים. זוהי דרך נהדרת לציין אירוע או לחגוג נקודת ציון בחיים. ניתן לסיים סיור כזה בבית קפה או במסעדה באזור ומתקבל יום בילוי מושלם.

מחפשים דרך קצת שונה להכיר את תל אביב? רוצים ללמוד על נווה צדק ולפגוש מקרוב את הפינות הנסתרות הקסומות שבה? התרבוש היא הכתובת הנכונה. חברת הסיורים הזו המתמקדת בסיוריה בעיר תל אביב מורכבת מקבוצה של שחקנים ומדריכים, המוציאים את המשתתפים בסיור למגוון מקומות מרתקים בכל הימים והשעות. לסקירת כלל האפשרויות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 03-510-6076