נווה צדק היא השכונה העברית הראשונה מחוץ ליפו וקמה עוד במאה ה19. היא אחת השכונות היפות והמיוחדות ביותר בעיר ויש בה היסטוריה, בתים וסמטאות ציוריים וקסם מיוחד.

למידע נוסף לחצו כאן

כאן נבנו הבתים הראשונים של יהודים מחוץ לחומות יפו, 20 שנה לפני תל אביב (אחוזת בית). אחוזת בית בעצמה הייתה שכונה עברית של יפו, העשירית במספר. סיור בנווה צדק מאפשר לעקוב אחרי התפתחותה של העיר, החל מהקמתם של בתים חד קומתיים קטנים על החולות, שחלקם שרדו את גלגולי הזמן וניתן לראותם.

בנווה צדק סיפורים היסטוריים מרתקים, אנקדוטות, מבנים מיוחדים במינם, עשויים כורכר ואווירה מיוחדת בה ניתן לחוש בשיטוט בין בתי הקפה והגלריות בשבזי, בסוזאן דלל, ובגשר שלוש, מעל לוואדי בה עברה הרכבת הראשונה בארץ, רכבת הקיטור לירושלים.  כיום מתגוררים בנווה צדק תושבים ותיקים שהתיישבו בה לפני עשרות שנים ולצידם מעצבים, בוהמיינים, ידוענים ובעלי ממון. מכיוון שיש הרבה מאד מה לראות, לשמוע ולהבין– כדאי מאד לעשות את זה עם מדריך מעולה שידאג לחוויה מהנה, עשירה ורבת צבעים ורבדים.

סיורים בתל אביב נווה צדק הם אחת האטרקציות המבוקשות בתחום הטיולים בתל אביב. מי שרוצה להרגיש כמו תייר ליום אחד, גם אם נדמה לו שהוא מכיר את העיר היטב –יהיה קרוב לוודאי מופתע לגלות המון סיפורים, סיפורים ועובדות שהוא ישמע כאן לראשונה.

איך בוחרים סיורים בתל אביב?

איכות חברת הסיורים והמדריך חשובה ביותר כדי שתזכו לחוויה עשירה מרתקת ומרגשת. אופציה נוספת לטייל היא עם שחקן- קומיקאי שינחה את הסיור באמצעות משחק, בדרך הומוריסטית, מיוחדת ושוות לב. העברת ידע בדרך כזו תקפיץ את החוויה, ותיזכר לזמן רב בקרב המשתתפים בסיור.

סיור בנווה צדק תל אביב הוא לא רק שיטוט באחת מהשכונות היפות ביותר בתל אביב, אלא עשיר בתוכן רב גוני ומעניין וכולל סיפורים על המאבק לשימור השכונה, על עליית קבוצה קטנה של יהודים מצפון אפריקה לפני 180 שנה לארץ, על העליות מרוסיה ומתימן שבאו אחר כך, על היוזמה לצאת מחוץ לחומות העיר והקשיים שהתלוו לכך, על השלטון העות'מאני, על סופרים ומשוררים שהתגוררו בה, סיפורי אהבה, "חידושים טכנולוגיים" מצחיקים, מקומות חניה לגמלים ועוד

סיור כזה יכול להתאים ליום הולדת או יום נישואין, טיול משפחתי, וגם כ- יום גיבוש או יום כייף לארגון או מחלקה בחברה.

רוצים לשלב ביום הכיף שלכם בתל אביב גם סיור קצת אחר? התרבוש היא הכתובת הנכונה. חברת הסיורים הזו המתמקדת בסיוריה בעיר תל אביב מורכבת מקבוצה של שחקנים ומדריכים, המוציאים את המשתתפים בסיור למגוון מקומות מרתקים בכל הימים והשעות. לסקירת כלל האפשרויות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 03-510-6076