לטייל בתל אביב

תל אביב הינה המטרופולין הגדול במדינה ומרכז התרבות והכלכלה שלה. העיר מהווה אטרקציה ליותר משני מיליון תיירים בשנה (לא כולל תיירות פנים ענפה).

למידע נוסף לחצו כאן

jaffa tour
העיר מציעה לבאים אליה מגוון עשיר של פעילויות ומקומות לבקר ולבלות בהם. למרות שמדובר בעיר צעירה יחסית יש בה היסטוריה מרתקת וארכיטקטורה ייחודית.  

העיר תל אביב נוסדה בשנת 1909 תחת השם "אחוזת בית", כשהחזון היה להקים בה " פרבר גנים שליו של בתים בני קומה אחת ללא מסחר" עם גינות פרי מסביב. אך קצב הבנייה המהיר הביא לזניחת החזון והפך אותה מהר לעיר אורבנית שוקקת וכבר בשנות ה30 היא הופכת להיות העיר הגדולה בארץ.

סגנון הבנייה המזוהה בעיקר עם העיר הוא "הסגנון הבינלאומי" הידוע גם שם הבהואוס". ותל אביב היא העיר עם הכי הרבה בתים בסגנון זה.

העיר למעשה הורכבה מעשרות שכונות שהצטרפו לאחוזת בית שהוקמו בתקופות שונות ולכן יש בה מגוון עשיר של אזורים שונים מאוד באופיים ובסגנון הבנייה שלהם. החל מיפו העתיקה והנמל העתיק ועד לגורדי השחקים של העיר המודרנית. ניתן לטייל בעיר באופן עצמאי אך כדי להכיר את הסיפורים וההיסטוריה שלה מומלץ לקחת הדרכה מקצועית שכן הדרכה שכזו, תגלה לכם, קרוב למדי, מקומות ופינות חדשים וסיפורים מעניינים. חברת "התרבוש". הוקמה לפני יותר מ-20 שנים ומתמחת בלהנגיש את העיר וסיפוריה באופן קליל ואיכותי. במשך השנים בוצעו, בהצלחה רבה, סיורים עירוניים, למאות חברות, ארגונים ומשפחות (בכל שנה) באמצעות סיורים ביפו תל אביב וביצוע פעילויות תוכן נוספות.

סיור בתל אביב יפו חזיר אתכם אחורה בזמן וייקח אתכם לתחנות מרתקות בהיסטוריה של העיר. יחד עם צוות המדריכים/ שחקנים של חברת "תרבוש" תעברו מסע מרתק ומהנה במסגרת של יותר מ-25 סיורים ופעילויות שונות.  

סיור ביפו

יפו ששוכנת בצמוד לתל אביב למרגלות החוף והנמל, נחשבת חלק מהעיר תל אביב מאז שנת 1949. היא שופעת בנוף ייחודי ובנייה עתיקה במיוחד, היא מכילה בתוכה אתרים היסטוריים, תרבותיים ואנתרופולוגיים. סיור ביפו תל אביב הוא חיוני וחשוב בכדי להבין את סיפורה של העיר כולה. היציאה מהחומות והקמת שכונת נווה צדק, השכונה העברית הראשונה מחוץ ליפו. כמו גם התפקיד שמילא הנמל העתיק מאות שנים אחרונה ועד תפקידו בעליות השונות בראשית המאה ה-20.

מחפשים חברה שמציעה מגוון של סיורים-תל אביב יפו? חברת תרבוש מייצרת חוויות כבר מעל 20 שנים בעשרות טיולים וסיורי תוכן שונים ברחבי העיר. הסיורים משלבים בין נופי העיר, ההיסטוריה, הטעמים והריחות דרך סיור בשכונות קסומות או התחקות אחר דמות תל אביבית מפורסמת ועוד. פנו אל צוות החברה בטלפון 03-5106076