מהו סיור באוהאוס בתל אביב?

 

בניני באוהאוס אולי נשמעים לכם מוכרים אך בסופו של דבר הישראלי הממוצע לא יודע עליהם הרבה. בניינים אלו נבנו בתקופה ישנה מאוד אחרי קום המדינה על ידי מספר מעצבים שהגיעו לארץ, והתאפיינו בסגנונות די פשוטים וחלקים בשונה מהאדריכלות בימינו. בניינים אלו נחשבים לשרידים היסטוריים בישראל ויש לא מעט כאלו גם באזור תל אביב, אפילו במרכזי הערים. סיור באוהאוס תל אביב עובר בין כל הבניינים הללו ומסביר למטיילים מה הסיפור של כל בניין, מי בנה אותו, מה הוא עבר בכל עשרות שנותיו עד הלום וכן הלאה.

למידע נוסף לחצו כאן

איפה יוצאים לסיור באוהאוס?

לסיורי באוהאוס אפשר לצאת בערים שונות בארץ אם כי באזורים מרכזיים כמו תל אביב יש את מרבית הבניינים. אפשר ללמוד על באוהאוס גם בדרכים אחרות אך חשוב לזכור כי אין דבר מלמד יותר מאשר סיור עם מדריך מקצועי מכיר את כלה היסטוריה ויודע גם מהי הדרך הנכונה להעביר את המידע בצורה מעניינת ורהוטה. חשוב לזכור כי סיורי באוהאוס יכולים להיות שונים מאוד זה מזה אפילו אם הם יעברו באותם המקומות ולכן חשוב לבחור בסיור שיש עליו המלצות רבות.

כמה עולה סיור באוהאוס?

סיורי באוהאוס יכולים לעלות החל מ-100 שקלים ומעלה וזה תלוי כמה ארוכים הם יהיו והיכן הם יעברו. לעתים יש סיורים ספציפיים ולעתים מדובר ביום סיור מקיף שבחלק ממנו עוברים בבנייני באוהאוס ומספרים את כל המידע הנחוץ. יש גם סיורים שיימשכו כמה ימים ובאוהאוס יהיה רק חלק מהן ולכן יש תמחור שונה לכל סיור. המחיר יכול להיות שונה גם בין חברה לחברה ולכן חשוב לבצע סקר שוק ולבחור את הסיור הנכון. יש חברות שיהיו יקרות יותר אך יספקו לכם סיורים מעניינים וייחודיים ויש סיורים טובים ומעמיקים יותר.

סיור באוהאוס תל אביב שלנו בתרבוש לא כדאי לפספס! אם נראה לכם שסיורים עירוניים לא יעניינו אתכם זה כי עוד לא יצאתם לסיור שלנו! זה הזמן להתקשר לטלפון 03-5106076 ולשאול לאותנו כל מה שתרצו, ואנו כבר נספר לכם אלו סיורים באוהאוס ועוד רבים אחרים יכולים להתאים לכם!