השעות היפות ביותר, בייחוד בקיץ הם שעות בין הערביים והשקיעה. בעונה החמה בשעות האלה, השמש כבר לא מציקה ורוח קרירה מתחילה לנשוב מהים. זוהי שעה מומלצת לטיולים, כאשר נעים בחוץ ניתן ליהנות יותר מהסברים וסיפורים.

למידע נוסף לחצו כאן

יש סיבות נוספות לבחור דווקא בטיול ערב/ לילה: העיר מורכבת משכונות ואזורים רבים, השונים באופן מהותי באופי, בסגנון ובאווירה שלהם. יש בה מגוון של אוכלוסיות, תרבויות ודרכי חיים. העיר משתנה לאורך שעות היום, משעה לשעה, וישנם אזורים שמשנים את פניהם בצורה דרסטית במעבר בין היום והלילה. אנשים ופעילויות שמהווים חלק בלתי נפרד ממנה ביום, לא נראים יותר וסצנה אחרת לגמרי של חיי לילה ואנשי לילה מתעוררת לחיים. ישנם אזורים שדווקא בלילה בתאורה מיוחדת נראים יפה במיוחד ויש בהם אווירה שונה, מסתורית וחגיגית יותר.

תל אביב ידועה בעולם בסצנת חיי הלילה והבילוי התוססת שלה, וסיור בעקבות חיי הלילה מתקיים רק בשעות הלילה. בסיור כזה עוברים בין מועדונים, פאבים ואתרי בילוי, מתערבבים בין המבלים, חווים את האווירה, מרימים כוסית ועוברים למקום הבא. הסיור מספר על ההיסטוריה של הבילויים בתל אביב דרך מקומות נבחרים. אחד הדברים הנחמדים הוא לגלות מקומות בילוי ופינות קסומות שלא ידענו על קיומם לפני הסיור. סיורי לילה בתל אביב הוא מהאטרקציות המובילות כיום בקרב תיירים, אך יותר ויותר ישראלים מגלים גם הם את הכיף שבחוויה כזו.

כדאי להזמין סיור ערב בתל אביב עם מדריך מעולה שמכיר היטב את העיר גם שהשמש שוקעת וידע מאיזה מקומות להימנע והיכן כדאי דווקא לבקר בשעות החושך.מדריך שייקח את הקבוצה ל סיור לילה בתל אביב צריך להכיר מקומות בילוי מיוחדים ויוכל לקחת את הקבוצה אליהם או להמליץ לה עליהם.

איך מועבר סיור כזה בתל אביב?

איכות המדריך היא קריטית לחוויה הסיור. זו לא חוכמה להגיע ממקום למקום ולשתף את המטיילים בסיפורים משמימים. מה שבאמת צריך זה מערך תוכן מעניין, ייחודי, מלא באנקדוטות ורצוי גם הומור.

את רוב המסלולים בעיר ניתן לקיים גם בלילה אבל יש מסלולים המתאימים לכך במיוחד. בסיור ערב או  סיור לילי בתל אביב ניתן לשלב סיורי טעימות או הפתעות אחרות.

רוצים להכיר את תל אביב מזווית קצת אחרת? מחפשים אטרקציה ייחודית, שמתאימה לכל הגילאים? מחפשים סיור מוזיקלי או סיור בהנחיית שחקן? התרבוש היא הכתובת הנכונה. חברת הסיורים הזו המתמקדת בסיוריה בעיר תל אביב מורכבת מקבוצה של שחקנים, המוציאים את המשתתפים בסיור למקומות מרתקים. לסקירת כלל האפשרויות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 03-510-6076