סיורים מומלצים בתל אביב

בערים מפורסמות וגדולות בעולם, כאלו שמושכות אליהן תיירים רבים מונהגים סיורים מודרכים רבים המוצעים לקהל הרב שפוקד אותן. הסיורים התיירותיים הידועים ביותר, או לפחות אלו הידועים לקהל הישראלי, הם האוטובוס עם הגג הפתוח בלונדון וברצלונה, הסיורים הרבים בברלין, ניו- יורק ועוד.

למידע נוסף לחצו כאן

tel-aviv

גם תל אביב, לא מפגרת הרבה מאחור אחרי אותן ערי בירה ומספקת סיורים רכובים (האוטובוס האדום עם הגג הפתוח למשל) וסיורים רגליים. בעוד הסיורים בערים הגדולות שמחוץ לישראל פונים בעיקר לתיירי חוץ הרי שחלק גדול של ה-סיורים מומלצים בתל אביב מופנה דווקא לקהל הבית הישראלי.

תל אביב מהווה קרקע פורייה למגוון אין סופי של פעילויות ואירועי תרבות ובילוי, ההיסטוריה המרתקת של העיר, כמו גם תהליך ההתחדשות של העיר מספקים אין ספור אפשרויות ותכנים.. חברת "תרבוש" פעילה בתחום כבר למעלה מ-20 שנה ומייצרת חוויות למאות חברות, משפחות וארגונים מידי שנה. ומציעה סיורים מיוחדים בתל אביב. לחברה יש עשרות מסלולים שונים ברחבי העיר העוסקים בשכונות מיוחדות (למשל: נווה צדק, עג'מי), אתרים היסטוריים (למשל: נמל יפו, יפו העתיקה, נמל תל אביב ) חוויות קולינריות ( שוק לוינסקי, כרם התימנים וכו' ) משחקי מרחב ומשימות (מחפשים את המטמון ברחבי העיר) ועוד.

להלן תקציר על 4 סיורים נבחרים:

סיור בנווה צדק –סיור מודרך בשכונת נווה צדק יוביל אתכם למסע קסום בין הרחובות הצרים של השכונה הראשונה שנבנתה בתל אביב. תאזינו לסיפורים רומנטיים על אהבה, על חייהם של אנשי רוח כמו ש"י עגנון, דבורה בראון, הרב קוק ועוד דמויות היסטוריות שחיו בשכונה.

סיור בשרונה-סיור במתחם שרונה יחשוף אתכם לעולמם של הטמפלרים שהגיעו מויטנברג שבגרמניה, והיו חלוצי אדריכלות, חקלאות ותעשייה מודרנית בארץ.

סיור בבית קברות טרומפלדור– יחשוף אהבות, רומנים סודיים, דרמות וטרגדיות המתגלים במשעולים ובין מצבות האבן והשיש. במקום קבורים רבים ממייסדי העיר, סופרים, אנשי תרבות וידוענים.

סיור אריק איינשטיין – מסע מרתק בעקבות אחד הזמרים האהובים בארץ בכל הזמנים: אריק איינשטיין. טיול בעקבות תחנות שונות בילדותו ובקריירה שלו כזמר ושחקן, וכיצד אלו השפיעו עליו על חייו הפרטיים וכאמן יוצר.

מעוניינים גם לגלות את סודותיה הכמוסים של העיר תל אביב? מחפשים חוויה קבוצתית שתיצרב בזיכרון שלכם. חברת "תרבוש"הוותיקה תוכל לספק לכם את אותה חוויה, אתם מוזמנים לפנות לצוות המיומן של החברה

בטלפון 03-5106076