תל אביב היא עיר מגוונת ורבת פנים שטומנת בחובה סודות, סיפורים ומקומות מלאי קסם ואווירה. גם מי שחי, עובד או מבלה בה ומרגיש שהוא מכיר אותה היטב – יתפלא לגלות פינות, מקומות, תרבויות ובתים שמעולם לא ראה.  מומלץ להזמין טיולים בתל אביב אשר מועברים על ידי מדריכים מקצועיים בעלי ידע נרחב המכירים את העיר לעומקה.

למידע נוסף לחצו כאן

אפשר לבחור בין סוגים ומסלולים שונים של טיולים מודרכים בתל אביב– ישנם סיורים המתמקדים יותר בהיסטוריה של העיר והתפתחות השכונות השונות בה. ישנם סיורי קולינריה המתרכזים בשווקים השונים של העיר ומלווים בטעימות ממגוון דוכנים ומעדניות, וישנם סיורים העוקבים אחרי אישיות מפורסמת, או סיורי נושא החוקרים נושא מסוים כגון אומנות או מוזיקה, פשע או ארכיטקטורה, נושאים חברתיים כגון הפער בין דרום וצפון תל אביב וסיורים הקשורים למקומות הבילוי המיתולוגיים של העיר. חשוב מאד לבחור במדריך בעל כריזמה ונוכחות, חוש הומור ואהבה לחומר אותו הוא מעביר, שכן זה עושה את כל ההבדל – כלומר לא מעבר משמים בין אתר לאתר מסירה מידע בלבד. ישנם סיורים המודרכים ע"י שחקן כך שהסיור הוא מעין מופע או הצגה דבר שהופך את החוויה לבלתי נשכחת.

מי מתאימים טיולים שכאלה?

טיולים רגליים בתל אביב מתאימים לכל הגילאים וסוגי האוכלוסייה. ישנם מסלולים המתאימה לסוגי עניין שונים, לשכבות גיל שונות, למקומות עבודה שונים ולמשפחות. חשוב להתייעץ עם חברת הטיולים כדי לדאוג להתאמה מיטבית לקבוצה הספציפית ולתחומי העניין שלה.

טיולים ברחבי תל אביב, מתובלים בסיפורים מיוחדים ומועברים בצורה מרתקת מתאימים לישראלים ולתיירים כאחד. לתיירים אשר זו להם הפעם הראשונה בעיר, כדאי להתאים מסלול יותר קלאסי, עם האטרקציות המרכזיות, שמשלב מספר אזורים על מנת שיזכו להרגיש את העיר ולהבין את התפתחותה. לתיירים ותיקים ניתן להציע מסלולים יותר מיוחדים ויוצאי דופן. הטיולים מתאימים גם לבודדים, לזוגות וישנם סיורים אשר ניתן לקנות עבורם כרטיס ולהצטרף לקבוצה.

מחפשים אטרקציה מעניינת שניתן לשלב במהלך ביקור בעיר? מעוניינים לפגוש פינות קסומות ומיוחדות של תל אביב? התרבוש היא הכתובת הנכונה. חברת הסיורים הזו המתמקדת בסיוריה בעיר תל אביב מורכבת מקבוצה של שחקנים ומדריכים, המוציאים את המשתתפים בסיור למגוון מקומות מרתקים בכל הימים והשעות. לסקירת כלל האפשרויות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 03-510-6076