למי אפשר לתכנן יום גיבוש?

אם רוצים לתכנן ימי גיבוש תל אביב היא העיר הכי טובה שיש. יש בתל אביב הכל, החל מבילויים ופארקים ועד היסטוריה שלא נגמרת וזאת למרות שישראלים רבים לא מכירים את הצדדים האלו, מלבד אזורי שופינג ובילויים. יום גיבוש בתל אביב יכול להיות עם כל מאפיין שתרצו, ולמעשה אפשר להרכיב יום מיוחד שמתאים לכל קבוצה. ניתן לתכנן ימי גיבוש לעובדים, ניתן לתכנן ימי גיבוש למשלחת שצריכה לצאת בעוד כמה שבועות, ימי גיבוש לצוותים בצבא וכן הלאה. ימי הגיבוש יכולים להיות מהנים ומגוונים אך יש לתכנן אותם היטב.

למידע נוסף לחצו כאן

כמה אמור לעלות יום גיבוש?

אחת השאלות הנפוצות ביותר לגבי תכנון ימי גיבוש היא שאלת המחיר. כמה באמת עולה לתכנן יום גיבוש שיהיה פרודוקטיבי וכיף, תוך כדי שומרים על המקוריות? יש הרבה מרכיבים שמשתלבים יחד ויוצרים טווח מחירים רחב מאוד כך שאין תשובה מדויקת. זה תלוי בכמות האנשים ביום הגיבוש, תלוי האם הפעילות צריכה להיות לאורך כלה יום או רק לערב או לכמה שעות, זה תלוי בעונה ובמזג האוויר שמשפיעים על המאפיינים של יום הגיבוש וכמובן הפעילויות עצמן. יום הגיבוש יכול להיות גם מתוכנן לבד או חברה חיצונית וגם לכך יש השפעה.

במה חשוב להתחשב ביום הגיבוש?

כשמתכננים יום גיבוש קשה מאוד להתחיל בלי כל הנתונים. כמה אנשים יהיו? מה התאריך של יום הגיבוש המתוכנן? באיזו אוכלוסייה מדובר? אלו פעילויות וימי גיבוש כבר עברה אותה קבוצה? כל הנתונים האלו חשובים מאוד לקביעת יום הגיבוש שקרב ובא כי בשל חוסר התאמה יכול להיות שגם פעילות שיכולה להיות מהנה מאוד, בסופו של דבר תהיה משעממת מאוד או לא יעילה נוכח כמות המשתתפים או שיתוף הפעולה שלהם. את כל הנתונים הללו אפשר לספר גם לחברה חיצונית שתעזור לכם להבין אלו אפשרויות מונחות על השולחן ואז לבחור נכון.

מי שרוצה לתכנן יום גיבוש יכול לעשות זאת לבד ולהתקשות מאוד בתהליך או לבחור בתרבוש! אנו בתרבוש מתכננים ימי גיבוש מהנים ומיוחדים שלא תמצאו במקום אחר! התקשרו לטלפון 03-5106076 ויחד נוכל לתכנן את יום הגיבוש המתאים והנכון עבורכם!