בשנים האחרונות נפוץ מאד לצאת לימי כיף אשר מתאימים לבני משפחה, קבוצות של חברים או כחלק מיום גיבוש לעובדים בארגון או בחברה. יש חשיבות מאד גבוהה לבחירה מדוקדקת של סגנון יום הכיף על מנת שכל מי שאמור להשתתף בו אכן ייהנה ויראה בו הזדמנות לשבירת שגרה, אוורור הגוף והנפש וכמובן יצירת חוויות וזיכרונות משותפים עם אנשים שההכרות איתם פחות עמוקה.יום כיף בתל אביב יכול להתאים בדיוק למטרה זו.

למידע נוסף לחצו כאן

רעיונות ליום כיף בתל אביב - חפש את המטמון

כשבוחרים ביום כיף בעיר כמו תל אביב כדאי להיות בטוחים שמגיעים למקומות ייחודיים, שהמדריך יספר סיפורים מרתקים שלא הרבה אנשים יודעים ושיהיה הרבה מה ללמוד על העיר עצמה. מילת המפתח כאן היא חוויה, מבחינת יופי המסלול, שכדאי שיכלול מקומות שלא ראינו בעבר, מבחינת התוכן המרתק ומעורר המחשבה ומבחינת דרך ההגשה של המדריך. מדריך מעולה הוא הדבר החשוב ביותר בסיור והופך את הסיור לכייפי, מלמד ומיוחד.

מה כולל יום כיף?

יום כיף ביפו או בתל אביב יכלול שיטוט ברחובות והסמטאות היפים ביותר של העיר, שמיעת סיפורים ואנקדוטות מיוחדים ומפתיעים אודות ההיסטוריה של העיר, טעימה ממאכלים הנחשבים למאפיינים של האזור או השוק וכמובן זמן חופשי לשיחה והכרות בין כל המשתתפים. שילוב של כמה אלמנטים ביחד באותו היום ייצור הנאה שלמה וחיבור בתוך הקבוצה.

חשוב לפנות אל חברה מקצועית שיש לה ניסיון רב בהפקת ימי כיף, הכוללים את הסיור עצמו וכל מה שמסביב ולא פחות חשוב כגון: חניה, נקודת מפגש נוחה, שירותים, כיבוד ומשקאות, סדנאות ואטרקציות נוספות. חברה כזו תוכל לבנות לכם יום מושלם בדיוק כמו שרציתם.

רוצים לשלב ביום הכיף שלכם בתל אביב גם סיור קצת אחר? התרבוש היא הכתובת הנכונה. חברת הסיורים הזו המתמקדת בסיוריה בעיר תל אביב וביפו, מורכבת מקבוצה של שחקנים ומדריכים, המוציאים את המשתתפים בסיור למקומות מרתקים בשעות היום וגם בערב. לסקירת כלל האפשרויות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 03-510-6076