תל אביב היא בירת הבילויים של ישראל ויש בה יותר מועדונים, פאבים, מסעדות, בתי קפה, תיאטרונים ואטרקציות בילוי מכל מקום אחר. גם בסקרים המדרגים ערים בעולם, תל אביב נמצאת במקום מכובד ואטרקטיבי כמקום בילוי לתייר ולמקומי.  בתל אביב יש אזורים שלמים שמתעוררים רק עם רדת החשכה. סצנה שלמה של חיי לילה תוססים ומרתקים.מקומות בילוי ייחודיים, אזורים שיש בהם אווירה מיוחדת, מסעדות שפתוחות אך ורק בשעות מסוימות, מועדונים לקהלים שונים, חובבי סגנונות מוזיקה שונים, ותת תרבויות עירוניות שונות ומשונות   – כל אלה הופכים את תל אביב לעיר מגוונת, מרגשת וחיה.

למידע נוסף לחצו כאן

טיול לילי בתל אביב מתבונן בסצנה הבילויים העכשווית ובהיסטוריה שלה. סיור מעשיר, חוויתי ומסקרן. אחרי רדת החשיכה פתאום מבינים כמה שונה העיר לאורך שעות היום וכמה לא דומים היום והלילה בה, כך בכל האזורים והשכונות שבה. בסיור נעבור מפאב למועדון מרחוב לרחוב ונחוש את האנרגיות, הכייף והטירוף של מי שיוצא לבלות.

מי יוצא לטיול לילה?

כאמור –טיול בתל אביב בלילה הוא טיול מיוחד עם קסם שאי אפשר לחוות בשום סיטואציה אחרת.האורות שנדלקים, הקולות שנשמעים, הריחות שנישאים באוויר – לא ישוו למקביליהם במהלך שעות היום. לכל שכונה או אזור הקסם שלהם, הסיפורים שלהם וחיי הלילה שמאפיינים אותם. תל אביב היא לא רק עיר גדולה, היא מטרופולין לכל דבר ועניין וככזה – היא מציעה כל כך הרבה גם למי שמגיע אחרי שהשמש שוקעת.

רוצים לצאת לסיור לילה בתל אביב? התרבוש היא הכתובת הנכונה. בואו להרים כוסית, ולהסתחרר ממגוון חיי הלילה המסעיר והמרגש.

התרבוש מתמקדת בסיוריה בעיר תל אביב וביפו, מורכבת מקבוצה של שחקנים ומדריכים, המוציאים את המשתתפים בסיור למקומות המרתקים ביותר בשעות היום וגם בערב ובלילה. לסקירת כלל האפשרויות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 03-510-6076