לחוות את העיר הגדולה

העיר תל אביב יפו נמצאת במרבית הסקרים הבינלאומיים אודות ערים מרכזיות בעולם במקומות הראשונים מבחינת חיי לילה, תרבות, מקומות בילוי, אווירה, חופי הים וריבוי האטרקציות, העניין שהיא מייצרת לתושביה ולאורחיה ובפרמטרים נוספים אחרים. בכל שנה פוקדים את העיר מאות אלפי תיירים מחו"ל ומאות אלפי תיירות מקומית. הסלוגן "עיר בלי הפסקה"  שנכתב ע"י קופירייטרים בתחילת שנות ה90' כדי למתג את העיר מחדש, בתקופה שהעיר הזדקנה וחוותה ירידה במספר התושבים, הפך לנבואה המגשימה את עצמה ומאז העיר רק גדלה והתפתחה.

למידע נוסף לחצו כאן

tel aviv tour

השילוב של העיר המודרנית עם העבר, הרחוק והקרוב, דרך נמל יפו העתיק, העיר העברית הראשונה, השכונות המיוחדות והמתחדשות וכו' מייצר פלטפורמות לא נגמרות של פעילויות תוכן מרתקות לבאים לבקרה.

ניתן לבצע טיול בתל אביב יפו לבד, לפי תוכנית שנבנית באופן עצמאי תוך כדי קריאה באינטרנט או ספרות רלוונטית, לאופציה קיימות מגבלות וללא ספק אינה עומדת באותה רמה מקצועית ופרטנית כמו האופציה של טיול מאורגן ע"י חברה מנוסה אשר חיה את השטח, האנשים, השווקים והדמויות כבר למעלה מעשרים שנה.

במקרה של בחירה באופציה של הדרכה מקצועית לצורך טיולים, תל אביב יפו תוכלו לבחור מבין עשרות מסלולים ושונים. המסלול יספק לכם הכרות עם שכונה או נושא מסוים ניתן להוסיף ולבחור מבין המון אירועים, פעילויות, אתרים, ומוקדי תוכן מרתקים כדי לבנות חצי יום או יום פעילות שלם.

חברת "תרבוש" מבצעת מאות סיורים בכל שנה מזה למעלה משני עשורים. החברה מציעה 3 תחומי עניין עיקריים: התחום ה-1 הינו סיורים תיאטרליים באמצעות שחקן- מדריך העוברים בשכונות המיוחדות של העיר וחושפים עולם שלם של תל אביב מראשיתה ועד היום ( ההדרכה הינה אינטראקטיבית בשיתוף הקהל המשתתף בסיור). התחום ה-2 עוסק בהוויה הקולינרית המיוחדת של העיר תוך סיור במספר שווקים עיקריים וכולל טעימות והיכרות עם הדמויות הצבעוניות שבשווקים: לוינסקי, כרם התימנים, שרונה מרקט ושוק הפשפשים. התחום ה-3 והאחרון עוסק סביב נושא או אישיות מוכרת. כגון  היכרות עם חייו ופועלו של אריק איינשטיין, שכונות עג'מי– יפו, נווה שאנן, הנמל העתיק ביפו ואף משחקי מרחב (חפשו את המטמון וכו').

מחפשים טיול משמעותי בעיר תל אביב? רוצים להיחשף לסודות שטומנים בחיקם מקומות, מבנים ואנשים בהיסטוריה של העיר?סיורים עם חברת התרבוש  יחשפו אתכם לחוויות מעצימות, כאלו שמשאירות טעם של עוד וזיכרון מתוק. לפרטים נוספים אנא צרו קשר בטלפון 03-5106076