שוק לוינסקי הוא שוק ותיק, משנות ה20, בתל אביב. הרחוב המרכזי של השוק, לוינסקי, מתמחה בתבלינים, פירות יבשים, פיצוחים גבינות, בתי קפה, מסעדות אתניות ומעדניות. סביב הרחוב הראשי רחובות המרכזים חנויות מתחום דומה למשל: ברחוב מטלון- צעצועים, בוולפסון- מנורות, במזרחי- פיז'מות, בזבולון- כלי מטבח ובהרצל- רהיטים וכו'.

רבים מהחנויות והדוכנים נמצאים בבעלות אותה המשפחה כבר דור או שניים ואף יותר וטומן בחובו סיפורים, אנקדוטות, חנויות מיוחדות ואנשים מעניינים. סיור בשוק לוינסקי תל אביב עם מדריך שמכיר היטב את השוק, הטיפוסים, וההיסטוריה תגלה למשוטטים בו הרבה יותר מהקסם שלו מאשר כאשר מסיירים באופן עצמאי.

למידע נוסף לחצו כאן


שוק לוינסקי ומה שהוא מציע למבקרים

סיורים קולינריים בשוק לוינסקי הוא חוויה המעוררת את כל החושים – יש המון מה לראות, לטעום ולהריח. מסעדות ומעדניות טורקיות, יווניות, פרסיות ומזרח אירופאיות, תבלינים מהודו ומהמזרח, ודוכנים ותיקים בצד בתי קפה מגניבים המשתלבים יפה בשוק. אם אתם מעוניינים בחוויה מהנה כדאי לתת למדריך שמכיר היטב את הסיפורים וההיסטוריה של השוק ומכיר פינות נחבאות ודוכנים מיוחדים להדריך אתכם ולהראות לכם מה שבביקור קצר ניתן להחמיץ.

מומלץ לקחת מדריך שיודע להעביר את הידע בדרך חווייתית, הומוריסטית וכזאת שמרתקת את הקהל – ואז להבטיח שהסיור יהיה מוצלח ומהנה ביותר. מדריך כזה לא רק יספר, יסביר וישעשע אלא גם יפנק אתכם בטעימות מהמעדנים הטעימים והמיוחדים של השוק.  סיור מודרך בשוק לוינסקי מתאים לצעירים או בוגרים, ליחידים, זוגות או קבוצות, יכול להתקיים ביום חופש מהעבודה או אפילו ביום הולדת.

מחפשים דרך קצת שונה להכיר וללמוד על  תל אביב? רוצים לבקר בשוק לוינסקי ולפגוש מקרוב את הפינות הנסתרות הקסומות שבו? התרבוש היא הכתובת הנכונה לסיורים קולינריים בתל אביב. חברת הסיורים הזו המתמקדת בסיוריה בעיר תל אביב מורכבת מקבוצה של שחקנים ומדריכים, המוציאים את המשתתפים בסיור למגוון מקומות מרתקים בכל הימים והשעות. לסקירת כלל האפשרויות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 03-510-6076