אוכל/ כיבוד/ מסעדות

בסוף הסיור רוב הקבוצות בוחרות לשבת ביחד לארוחה קלה או גדולה. אלה האופציות שנוכל להציע לכם:

מסעדה:

אנו מכירים את המסעדות הנמצאות בקרבת המסלול, כך שנוכל להמליץ לכם על מסעדות מומלצות קרובות למסלול שבחרתם. תוכלו להזמין בעצמכם את המקום או נוכל להזמין מסעדה עבורכם. במידת האפשר נתכנן את המסלול כך שיסתיים או יתחיל במסעדה או בקרבתה וכך תחסכו לכם נסיעה נוספת וחיפוש חניה.

כיבוד במהלך הסיור:

אם תרצו לנשנש או לשתות במהלך הסיור, ניתן לתאם איתנו תחנה עצירה נעימה במהלך המסלול. תוכלו להביא אתם את הכיבוד או השתייה או נוכל לתאם עבורכם עצירה בדוכן או בית קפה בדרך. אופציה נוספת היא שנביא את עגלת המיצים הניידת שלנו- עגלה מקושטת המחוברת לתלת אופן חשמלי שתחכה לכם בדרך ותגיש לכם מיצים טבעיים סחוטים במקום, פיצוחים ופירות יבשים משוק לוינסקי, מאפים, קישים ועד לארוחה שלמה שתיערך בפארק או בגינה.

סיורי טעימות:

סיורים אלה כבר כוללים בין 5-6 טעימות איכותיות מהמבחר של שווקי תל אביב ושקולים לארוחה קלה. זהו פיתרון נחמד שכולל את הארוחה בתוך הסיור, שיוכל לחסוך אולי ישיבה במסעדה. לרעבים מבינכם ניתן להגדיל או להוסיף טעימות בהתאם לרצונכם.

ארוחת שף וסדנאות בישול:

למחפשים חוויה אנינה ומיוחדת תוכלו להתארח בלופט פלורנטיני רחב ידיים לסדנאת אוכל או לארוחת שף והצוות המכינים את האוכל לידכם ומולכם לארוחה יצירתית חד פעמית, שלא מתוך תפריט. התרחשות ובילוי קולינרי וחברתי.